موضوع شکایت مواد 532 533 534


سلام .

دایی بنده از خواهرانش و مادر من شکایت کرده . موضوع شکایت هم مواد 532 الی 534 فروش اموال غیر منقول و استفاده از اسناد مجعول است .
از ارثیه پدر بزرگم تمامی فرزندانش به جز مادر من طبق وصیت نامه سند ملکی گرفتن . فقط مادر من به دلیل مشکل روحی و افسردگی پیگیر وصیت نشد . تا من موفق شدم یک سال و نیم پیش برایش سند شش دانگ بگیرم . خانه کلنگی که فروختیم و خانه ی جدید خریدیم برایش .
در همان روزها که من پیگیر سند گرفتن بودم . زمینهای پشت خانه ما که در وصیت نامه تقسیم نشده بود طبق رای دادگاه جز اموال تقسیم نشده مشخص شد و دو نفر از خاله های من از غفلت ما استفاده کرده و خانه مادرم را هم در این زمینها حساب کردند . چون وکیل پیگیر ماجرا بود بنده اطلاعی نداشتم . که اگهی مزایده ای روزنامه شد و ماجرا را فهمیدیم . تا اینکه با التماس و خواهش از خاله ها خواستم رفع شکایت از مزایده کنند و ملک مادرم را از مزایده خارج کنند . و چند ماه بعد سند خانه مادرم صادر شد و ما هم خانه را فروختیم . البته با دادو بیداد و سرو صدا ... که میگفتند ما نصف خانه سهم داریم . مدرکی موجود نبود . فقط لفظی . در حالیکه دایی چندین برابر حق خودش ارث ورداشته و خاله ها بارها شکایت کردند ازش.

سوال بنده اینه . ایا قانون به نفع ماست در این ماجرا ؟ ایا فروختن ملکی که سند رسمی دارد جرم و جعل است ؟ ما محکوم میشیم ؟
ایا من میتوانم از داییم شکایت کنم به دلیل این تهمت ها ؟ ادعای حیثیت کنم ؟ چون خاله ها پیشنهاد کردند از دایی شکایت کنیم .

راه حل منطقی چیستت . من خودم تهران هستم . و پیگیری و تنش این ماجرا برایم مشکل .

تشکر

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: مباحث متفرقه
3 پاسخ
3,281 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۷:۲۷